Paczuchy, paczuchy wszędzie! / Parcels, parcels everywhere! (B. Loves Plates, Mundo de Uñas, Born Pretty Store, Lady Queen, Pueen)

W ciągu ostatnich dwóch tygodni przyszło do mnie sporo paczek - chciałabym przybliżyć Wam ich zawartość ;-)  Jak się zapewne domyślacie, moje najbliższe zdobienia upłyną mi pod znakiem testowania nowości. Niemniej jednak nie będą one zdobieniami na siłę - zawsze decyduję się na takie produkty, które nie będą dla mnie "estetycznym" obciążeniem ;-) Innymi słowy wielkich odstających półpereł i naklejek wodnych z Barbie u mnie nie zobaczycie :-P 

During last two weeks I received a lot of parcels and today I would like to show them to you ;-) As you might have already guessed, my upcoming nail arts will be focused on testing new products. However, it's nothing that I'll have to force myself to do, as I always choose products which don't pose an aesthetic burden on me ;-) In other words, there will be no huge, protruding half-pearls or Barbie water decals on my blog :-P


Na początek paczka z lakierami od B.! Nowości, które wypuściło B. Loves Plates (czarny i srebrny holograficzny lakier oraz intensywny, głęboki odcień czerwieni) sprawiły, że moje serce zaczęło bić naprawdę szybko ;-) Swoją drogą B. ubiegła mnie z tą paczką - dosłownie na dniach miałam zamiar składać zamówienie. Może nie powinnam o tym pisać? :-P B., dziękuję za wspaniałą paczuchę - kolory w 100% moje! Naprawdę już bardziej się nie dało trafić :-D 

We'll start with a package from B.! The new B. Love Plates products (black and silver holographic stamping nail polishes, deep creamy red stamping nail polish) that came out recently make my heart skip a beat ;-) By the way, I was going to place an order, but B. beat me to it. Maybe I shouldn't have written it? ;-P B., thank you for this great parcel - the colors are in 100% mine! They couldn't be better :-D





Na paczkę ze współpracą od Born Pretty Store czekałam dwa miesiące i szczerze mówiąc już miałam informować sklep o jej zaginięciu... Niesamowicie się cieszę z jej zawartości, a w szczególności ze stylografu (mam jeden ale mniej "fancy" :-P), wypasionego pędzelka do zdobień (jestem ciekawa jak wypadnie na tle "bardzopro" pędzelka z Indigo) i grzebienia do zdobień typu "marble" (szczerze mówiąc myślałam, że będzie mniejszy...).

I've been waiting for the parcel from Born Pretty Store for two months. It's been taking so long that I thought of sending an email to the customer service. I'm so happy with this package an its content! Especially with the stylograph pen (I already have one but this one is more fancy :-P), awesome nail art brush (I'm curious of its quality in comparison with my "Pro" Indigo's nail art brush) and a "comb" for (dry)watermarble (I was expecting a smaller tool...) 



Kolejną małą przesyłką od BPS jest naklejka metaliczno-holograficzna, którą udało mi się wygrać w szybkim rozdaniu organizowanym na blogu BPS. Mała rzecz a cieszy ;-) 

The other parcel (this time a smaller one ;-P) from BPS was a metallic holographic nail sticker, which I won in Born Pretty Store blog's giveaway. A little thing, but gives a lot of happiness ;-) 

 


Lady Queen również zdecydowało się na kontynuowanie współpracy ;-) Tutaj spotkała mnie mała-duża niespodzianka. Wzór naklejki wodnej, którą sobie wybrałam (ognisty taki, wystający spod płytki) okazał się być całym dużym arkuszem... nie wiem jak Wy, ale ja nie wyobrażam sobie siebie we wzorze tęczowej panterki tudzież lamparta :-P 

Lady Queen also decided to continue their cooperation with me ;-) It was a small-big surprise. The pattern of the water decals that I choose (the fire one behind the stamping plate) turned out to be a whole sheet of water decals... I don't know about you guys, but I can't imagine myself in rainbow panther or leopard design :-P 

 
http://www.ladyqueen.com/

Zimową kolekcję Mundo de Uñas mogłyście już przyuważyć na moim instagramie (autokorekta zmieniła mi na "pentagramie" - lol, nawet komputer wie z kim ma do czynienia :-P) (@nail.it.by.inanna).  Jak dla mnie kolorystyka tej kolekcji jest dziwnym połączeniem zimy z wiosną - nie mniej jednak bardzo ładne pastelowo-przybrudzone kolorki :-D Sylvio, jeszcze raz dziękuję za wspaniałą niespodziankę!

You might have already seen the winter collection by Mundo de Uñas on my Instagram (@nail.it.by.inanna). For me, those colors are a strange combination of winter and spring. However, I really like this dirty-pastel palette :-D Sylvia, thank you once again for this lovely surprise! 


Wystarczy tych współprac ;-) Teraz pora na mój wymarzony przezroczysty stempel. Mam dwa w swojej kolekcji jednak cały czas szukam ideału. Pueen spełniło moje oczekiwania - jest miękki, duży, ma przezroczystą i krótką oprawkę oraz zatyczkę ochronną na gumę. Brzmi jak bajka, nie? ;-) 

Ok, enough of this cooperations ;-) Now it's time for my dreamed-of clear stamper. I have two clear stampers in my collection but I'm still searching for my ideal one. Pueen has met my expectations - their stamper is soft, big, has  clear and short handle and a cup to cover the delicate stamping head. Sounds like a dream, huh?



Teraz pora na trochę prywaty czyli paczkę od MatMai :-D Maja będąc w Wielkiej Brytanii kupiła mi moje ukochane korektory z Collection w odcieniu Fair. Na dodatek udało mi się załapać na promocję trzy za dwa :-) Maja oczywiście nie byłaby sobą gdyby nie dorzuciła czegoś nadprogramowego do paczki :-P W tym przypadku jest to "podróbka" jednej z płytek Petla Plates - bardzo się cieszę bo będę mogła porównać pod względem jakości wzorów kopię z oryginałem. Dziękuję Maju! <3  :-* Uratowałaś świat przed widokiem moich wielgaśnych sińców pod oczami ;-P 

Now it's time to show you a parcel from MatMaja :-D When she was in  Great Britain she bought me my beloved concealers from Collection in shade "01 Fair". Moreover there was a promotion "three in price of two". Maja of course wouldn't be herself if she hadn't sent me something extra in parcel :-P It was a "rip-off" from one of Petla Plates stamping plates. I'm very happy, because now I can compare the quality of its patterns to the original ones. Thank you, Maja! <3 :-* You saved the world from seeing huge shadows under my eyes ;-P 


Koniec paczuch, czas rozpocząć wielkie testowanie! :-D 

This is the end, now it's time to start testing the new products :-D


19 comments:

  1. "Stempelek" pueen mnie najbardziej ciekawi!!!

    No i zazdroszczę MDU

    ReplyDelete
  2. Ale piękności! Zaciekawiłaś mnie Pueenowym stemplem!
    Płytka to ta, którą ja testowałam, wolę oryginał. Może ty, jako miszczu twardego stempla, sobie poradzisz :) Zresztą chciałaś spróbować, to masz.
    Udało się z korektorkami, nie będziesz nam tu robić za gwiazdę z rodziny Adamsów, aczkolwiek podejrzewam, że to tylko licencia poetica i żadnych sińców nie masz :p a ze swoimi zakupami już na promo się nie załapałam, taki chichot losu, płaciłam pełne ceny. Twoje chciałam mieć z głowy pierwszego dnia, potem byłam na wyprawach i jakoś tak wyszło.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z chęcią porównam z oryginałem - może uda mi się ją okiełznać ;-P
      Mam, mam sińce - fiolety jak się masz :-D

      Delete
  3. ale cudowności! ta płyta od BPS to jedna z moich ulubionych jeśli chodzi o wzory :) i tą folię też wygrałam, ale wybrałam inny wzór, jednak jeszcze jej nie przetestowałam. i zazdroszczę lakierów od B. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest bardzo udana, to prawda :-D
      Cały czas zastanawiam się jak użyć tej folii... może gdy przyjdzie co do czego to dostanę jakiegoś olśnienia ;-)

      Delete
  4. Same dobrocie! Jestem mega ciekawa holosi o B. - są piękne! Ale póki co ich cena mnie odstrasza - może akurat Twoje zdobienie przekona mnie, że naprawdę warto tyle za nie dać? ;-) Zazdroszczę tylu współpracowych paczek ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Post o holosiach B. już niebawem - będzie w "za-następnym" wpisie ;-)
      Obecnie mam je na paznokciach i muszę powiedzieć, że są warte grzechu :-D

      Delete
  5. Zazdroszczę wszystkich cudeniek. :) Powiedz mi proszę, jak znaleźć ten stylograf na stronie BPS, co trzeba wpisać? Ew. poratujesz mnie linkiem do tego produktu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdy wpiszesz "multi tool" powinien Ci wyskoczyć ;-) Jest jeszcze dostępny w różowym kolorze :-)

      Delete
    2. Dzięki wielkie za info. :)

      Delete
  6. Świetne paczki. Miłego testowania :)

    ReplyDelete
  7. ale super paczuchy :D same wspaniałości!!!

    ReplyDelete
  8. Na BPS mają stylografy? Daj znać jak on się u Ciebie spisze bo narobiłaś mi ochoty na zakup ":)

    ReplyDelete

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo cenne, a w szczególności te konstruktywne i krytyczne.
Spam będzie kasowany. Oferty ,,obserwowania za obserwowanie" również nie są mile widziane.
Zapraszam do komentowania.

Inanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 NAIL IT! by Inanna , Blogger