Kwiecisty gradient / Floral Gradient - B. Loves Plates Stamping Nail Polishes from ,,Let's Fall in Love" Collection review

W jednym z ostatnich wpisów podzieliłam się z Wami informacją o wspaniałej paczce, którą dostałam od Ani z bloga "B. is for beautifull nails" (KLIK!). Ania jest założycielką marki ,,B. Loves Plates" - stworzyła cudowną linię płytek oraz równie genialną serię lakierów do stempli (przy współpracy z naszą rodzimą firmą Colour Alike). W dzisiejszym poście zobaczycie moje pierwsze zdobienie z lakierami ,,B. Loves Plates". Zapraszam! 

In one of my last posts I shared with You an information about gorgeous package, that I have received from Ania from "B. is for beautifull nails" blog (KLIK!). Ania is the founder of ,,B. Loves Plates” brand – she did a wonderful stamping plate series and also a brilliant stamping nail polish series (in cooperation with Polish brand Colour Alike. In today’s post You are going to see my first nail art with ,,B. Loves Plates" stamping nail polishes. Enjoy! 


Jako bazy użyłam lakieru Catrice ,,39 Black To The Routes" - postanowiłam poddać lakiery B. najcięższym testom ;-)

As a base I used ,,39 Black To The Routes" by Catrice – I decided put the polishes to most demanding tests ;-)


Gdy już przymierzałam się do odbicia stempla, mój wzrok padł na holo top coat ,,B. A Star" ;-)  Na zdjęciach widać dwie cienki warstwy. 

As I was getting to stamp the pattern on my nail, a holo top coat ,,B. A Star" got in my line of sight ;-) On the pictures you can see two thin layers of it.


Następnie trzema metalicznymi lakierami do stempli z serii ,,Let's Fall In Love", ,,B. a Lilac Sweater", ,,B. a Red Wine", ,,B. a Scary Pumpkin" i jednym z klasycznej serii ,,B. a Golden Queen" odbiłam kwiatowy wzór z płytki Bluberry01. Kolory wyszły niesamowicie! Lakiery są naprawdę niesamowicie napigmentowane :-) Chyba zakręcę się wokół pozostałych metalicznych kolorów ;-) Szczególnie obłędnej zimowej edycji! 

Then with three metallic stamping polishes, ,,B. a Lilac Sweater", ,,B. a Red Wine", ,,B. a Scary Pumpkin" from ,,Let's Fall In Love" collection  and one from classic collection named ,, ,,B. a Golden Queen", I stamped a floral pattern from Bluberry01 plate. The colours are amazing! The polishes are really well pigmented J I think that I have to check other ones ;-) Especially those from the insane winter collection!
 

Odbity wzór zabezpieczyłam Seche Vite... i nie mogłam oderwać oczu od gradientowego stempla ;-) Cztery metaliczne odcienie idealnie się z sobą zgrały, tworząc łagodne tonalne przejście. 

I covered  stamped pattern with Seche Vite top coat… and I couldn’t take my eyes of the gradient floral ornament ;-) This four metallic matched very well, creating a smooth color transition. 


Mam nadzieję, że zdobienie przypadło Wam do gustu ;-) Poniżej wstawiam zdjęcie z wykorzystanymi w zdobieniu lakierami oraz listę miejsc gdzie można kupić produkty ,,B. Loves Plates". 

I hope that this nail art will be to your liking ;-) I published a picture of the nail polish that I used in this nail art and a list where you can find ,,B. Loves Plates" products.
 

Catrice ,,39 Black To The Routes", ,,B. A Star", ,,B. a Lilac Sweater", ,,B. a Red Wine", ,,B. a Scary Pumpkin", ,,B. a Golden Queen"


26 comments:

  1. Mega, mega, mega! <3 Ja również jestem fanem tych lakierów, chociaż nowa kolekcja jakoś mnie nie ruszyła... Pewnie do czasu aż zobaczę swatche ^^ Za to kupiłam dwa zwykłe lakiery z kolekcji zimowej CA. A to jest chyba jedno z Twoich najlepszych zdobień, skradło mi serducho :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Starałam się jak mogłam ;-) Te trzy nowe metaliczne odcienie totalnie mnie urzekły ;-D Coś czuję, że będą moje... a są przecież jeszcze duochromy do stempli... ech.

      Delete
  2. Ale piękne! Ślicznie to razem wygląda na czerni no i bardzo lubię ten wzorek z płytki Blueberry <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękować! Na czerni mało który ,,bajer " wygląda źle ;-)

      Delete
  3. Piękne zdobienie oraz lakiery!!!

    ReplyDelete
  4. Wow.. Pięknie wyszło.. Ah te Twoje mixy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :-* No wiesz... nie może być za prosto ;-) Coś się musi dziać ;-P

      Delete
  5. Obłędnie wyszedł ten cieniowany stempel! Tak się zastanawiałam, czy te lakiery będą i się ładnie mieszać, i proszę - jest odpowiedź :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje Maju! Myślę, że każdy lakier ładnie się zmiesza o ile będzie dobrze napigmentowany ;-)

      Delete
  6. Świetny efekt przejścia kolorów! Pięknie Ci wyszło :-) Ostatnio stemplowałam tą czerwienią na czarnym lakierze i wyglądał obłędnie. Cała seria b. udana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Takie kolory nie mogły źle że sobą wyglądać ;-) Seria jest świetna!

      Delete
  7. Super Ci wyszło, genialny efekt cieniowania ;) Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. wow! jestem pod mega wrażeniem Twoich gradientów. mi się jeszcze nigdy nie udało stworzyć takich naturalnych przejść między kolorami. uwielbiam ten wzór, a całość wygląda bosko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :-* Spróbuj przeciągnąć zdrapką kilka dodatkowych razy - wszystko powinno się ładnie zmieszać :-)

      Delete
  9. Niesamowite zdobienie. Kolory świetnie się zgrały:)

    ReplyDelete

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo cenne, a w szczególności te konstruktywne i krytyczne.
Spam będzie kasowany. Oferty ,,obserwowania za obserwowanie" również nie są mile widziane.
Zapraszam do komentowania.

Inanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 NAIL IT! by Inanna , Blogger