Projekt Stemplowej Maniaczki: Tydzień 2 - Kolorowanka

No i nadszedł drugi tydzień Projektu Stemplowej Maniaczki u Red Rouge - pewnie zanim się zorientuję zaraz będzie już ostatni (czy tylko mi dni tak szybko lecą?). W tym tygodniu temat brzmi ,,Kolorowanka". Po ostatnim tygodniu i tylu świetnych pracach, szykuje się prawdziwa uczta dla oczu :-D Dosyć gadania - pora na zdobienie ;-)


Jako bazy użyłam lakieru Ciate ,,Skinny Dip". Następnie przy skórkach położyłam za pomocą gąbeczki (aby wchłonęła przezroczystą bazę) Orly ,,Rockets Red Glare" (dodatkowo jedną warstwę przeciągnęłam na cały paznokieć). ,,RRG" jest przezroczystą bazą z zatopionymi w niej czerwonymi metalicznymi heksami oraz brokatem w tym samym kolorze.


No i przyszła pora na naklejki.. trochę było z tym roboty ale raz na jakiś czas można sobie na taką zabawę pozwolić ;-)  Ponieważ mam trochę więcej (eufemizm :-P) gum do stempli niż jedną sztukę, postanowiłam zrobić stemple bezpośrednio na nich. Niestety byłam wtedy na tyle zakręcona, że nie pstryknęłam zdjęcia gotowym naklejkom :-/ 


Stempel odbiłam czarnym lakierem Konad z płytki A41. Przyznam się, że myślałam na początku nad kwiatowym wzorem... jednak podczas poszukiwań właśnie ta płytka wpadła mi w oko ;-)


Po odbiciu konturów zaczęła się zabawa ;-) Do wypełnienia wzoru użyłam: Ciate ,,Heirloom", Avon ,,Night Violet" z serii Nailwear Pro, Color Club ,,Sweet Pea" z serii Blossoming, Catrice ,,C04 Soulful" z serii SpectaculART, Kleancolor ,,100 Wicked Plum", ,,99 IT Purple", ,,73 True Purple" i ,,123 Lavenbaby". 


Pomalowane naklejki pokryłam top coatem z Color Club a następnie przykleiłam je na ,,ścierwo" (więcej informacji TUTAJ i TUTAJ). Nadmiar naklejki odcięłam cążkami i nożykiem (przy skórkach).

 
Na kciuku zmieściło się trochę więcej wzoru naklejki (co za niespodzianka ;-P) dlatego postanowiłam zrobić mu oddzielne zdjęcie.


Całość utrwaliłam Seche Vite i gotowe! Teraz tylko zrobienie zdjęć, przebranie ich i obróbka... czyli moje ulubione :-P
Na sam koniec wstawiam zdjęcie użytych zdobieniu lakierów... tym razem trochę większe niż zazwyczaj ;-)
Górny rząd: Konad ,,Black" do stempli, Orly ,,Rockets Red Glare" z serii Flash Glam FX, Ciate ,,Skinny Dip" i ,,Heirloom", Avon ,,Night Violet" z serii Nailwear Pro   Dolny rząd: Color Club ,,Sweet Pea" z serii Blossoming, Catrice ,,C04 Soulful" z serii SpectaculART, Kleancolor ,,100 Wicked Plum", ,,99 IT Purple", ,,73 True Purple" i ,,123 Lavenbaby"

http://www.redrouge.pl/2015/03/projekt-stemplowej-maniaczki.html



30 comments:

  1. Jak zwykle jestem zachwycona ♥ Cudnie Ci to wyszło! A ile masz gum do stempli? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :-* Zależy jakich :-P Bo mam dwa stemple prostokątne, których kompletnie nie potrafię ogarnąć i dwa twarde a'la Konad, też kompletnie bezużyteczne :-/ Natomiast tych wymiennych i nadających się do pobierania wzoru ,,od góry" ok. 15 ;-)

      Delete
  2. fajne, no fajne :) a kciuk to już w ogóle :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-D No tak, bo kciuk jest taki wyjątkowy :-P

      Delete
  3. ale się napracowałaś :O
    efekt powala :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tylko troszkę... zaliczam do do ,,moich godzin relaksu" ;-)
      Dziękuję!

      Delete
  4. no kochana, rozwaliłaś system :D czadowy wzór stempla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :-) Miło jest coś takiego słyszeć :-*
      Wzór stempla też mnie chwycił... za oko :-P

      Delete
  5. arcydzieło! jestem zachwycona :)

    ReplyDelete
  6. Idealne <3
    Ale ile pracy trzeba było w to cudo włożyć... ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!
      Myślę, że to zdobienie było bardziej ,,czasochłonne" niż ,,pracochłonne" ;-)

      Delete
  7. piękna kombinacja kolorystyczna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :-) Bardzo lubię połączenie czerwieni z pomarańczem i fioletem ;-)

      Delete
  8. Pięknie. Pięknie! Kolorystyka jest fantastyczna, uczta dla oczu to tutaj właśnie u ciebie, zasłużony, wykwintny deser!

    ReplyDelete
  9. Wyszło super!!!
    Ja mam tylko 2 stemple, wiec tylko na 2 robiłam naklejki i do tego to był mój debiut w kwestii stempelkowych naklejek :) spodobało mi się :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięks :-) Naklejki zdecydowanie wciągają ;-) Szkoda, że nie zawsze jest cza na taką zabawę.

      Delete
  10. Aleee ciekawe mani :) Kolorystyka mi się bardzo spodobała! Taka nieoczywista, nigdy bym nie wpadła na takie połączenie - a wyszło super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie zawsze ciągnęło do takich kolorów... kolorystyka jest sprawdzona chociażby na włosach :-P
      Dziękuję!

      Delete
  11. Podziwiam cię za cierpliwość 😊 naklejki wyszły ci perfekcyjnie, do tego ta kolorystyka. Super😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chwila większego relaksu każdemu się należy ;-)
      Dziękuję :-D

      Delete
  12. Jak tylko zobaczyłam, że drugi tydzień to kolorowanka to od razu pierwszą myślą było, że u Ciebie będą naklejki. I nie pomyliłam się :) Pięknie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-D Naklejki dają większą możliwość precyzji - dlatego wolę je od wypełniania już odbitego stempla ;-)
      Dziękuję!

      Delete
  13. Nie wiem jak to się stało, że mi to zdobienie umknęło, bo jest GENIALNE !!! Kolorowanki uwielbiam (szkoda, że są tak czasochłonne), a kolorystyka i wzory jakie wybrałaś podobają mi się ogromnie.. Bosko !!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też nie wiem :-P Dziękuję!!!
      Są to moje ulubione kolory - nawet na głowie :-P

      Delete

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo cenne, a w szczególności te konstruktywne i krytyczne.
Spam będzie kasowany. Oferty ,,obserwowania za obserwowanie" również nie są mile widziane.
Zapraszam do komentowania.

Inanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 NAIL IT! by Inanna , Blogger