Recenzja płytek BP L-002, L-004, L-005, L-007, L-008 (Review)

O prostokątnych płytkach  Born Pretty Store słyszał już chyba każdy (a przynajmniej w paznokciowym światku :-P) Recenzji w sieci jest sporo, jednak myślę, że każda kolejna może pomóc podjąć decyzję o ewentualnym zakupie. Na wstępie od razu zaznaczam - płytki dostałam od sklepu w ramach współpracy. Jednak prawdopodobnie prędzej czy później i tak skusiłabym się na ich zakup ;-)  Muszę się przyznać, że obecnie korci mnie jeszcze płytka L-003 (dostępna TUTAJ). 


No to zaczynamy! Na początek kilka ogólnych informacji dotyczących każdej z płytek:
- metalowa płytka jest naklejona na różową podkładkę wykonaną z plastiku. Podkładka mogłaby być lepiej wykończona - na bokach są widoczne pozostałości po obróbce. Nie wpływa to oczywiście na sprawność samej płytki :-)
- wymiary podkładki: 13cm x 7cm
- wymiary płytki: 12cm x 6cm
- cena płytki to 5,99$ jednak często można trafić na promocyjną, niższą cenę. Zestaw ośmiu płytek (cała seria dostępna TUTAJ) kosztuje 39,99$ (obecnie jest za 31,99$)

Przejdźmy teraz do poszczególnych płytek. Każdy wzór został odbity raz - widzicie go takim jak odbił się za pierwszym razem. Chyba, że za długo czekałam z pobraniem wzoru z płytki (czasem cztery koty potrafią zdekoncentrować :-P) i nie było już wtedy szans na poprawne odbicie - tym bardziej na papierze ;-)



PB L-002


Płytka składa się z dwóch wzorów o wymiarach 5,6cm x 5,4cm. Każdy z nich przywodzi mi na myśl skojarzenie kwiatowego wzoru połączonego z koronką. Jest to jedyna płytka z całej serii L z tak dużymi, "nieograniczonymi" wzorami. Sama płytka bardzo mi się podoba, choć muszę przyznać, że coraz więcej płytek tego typu pojawia się w ofertach rożnych firm ... Działanie płytki bez zarzutu :-) Dostępna TUTAJ.


BP L-004




Muszę przyznać, że wzory na tej płytce szalenie mi się podobają :-) Coraz bardziej ciągnie mnie do bardziej geometrycznych, uporządkowanych wzorów... choć ,,tapetowym" wzorem nigdy nie pogardzę :-P Jeśli któryś z wzorów jest krzywy lub wygląda jakby był pofalowany, jest to mój błąd - ot, guma mi się omskła na papierze :-) Wielkość każdego z wzorów to 1,5cm x 1,7cm. Jak dla mnie mogłyby być o kilka milimetrów dłuższe - kciuk muszę niestety ,,dostemplowywać". Płytka dostępna TUTAJ.


BP L-005



Kolejna piękna płytka ze świetnymi motywami. Jedyny wzór, który nie odbił się w całości to fala widoczna w środkowym rzędzie po prawej stronie. Na płytce na grzbiecie fali widać dodatkowe linie. Niestety nie dałam rady ich pobrać z płytki - próbowałam trzy razy. Na zdjęciu powyżej widzicie pierwszą próbę. Wielkość każdego z wzorów to 1,4cm x 1,6cm. Tak jak w przypadku poprzedniej płytki, wzory mogłyby być odrobinę dłuższe. Płytka jest dostępna TUTAJ.


BP L-007



Przyszła kolej na moje ulubione ,,tapetowe" wzory :-D Drugi w pierwszym rzędzie jest moim ulubionym :-D Chyba już wiem co zrobię następnym razem :-) Jedynym wzorem, którego nie mogłam poprawnie odbić są pawie piórka/oczka - wyszły nieostro, jakby ktoś poruszył obrazem. Wymiary dużych wzorów to 1,4cm x 1,8cm (górny rząd), 1,4cm x 1,6cm (środkowy i dolny rząd), natomiast małe mają mniej więcej 0,9cm x 1cm. Płytka jest dostępna TUTAJ.


BP-L008



No i ostatnia płytka z mojego zestawu :-) Motywy z górnego rzędu są idealne do kolorowania - o ile ktoś ma na to cierpliwość. Ja mam, chęć też mam, tylko z czasem jest ciężko :-(  W środkowym rzędzie widać kilka niedociągnięć. Koniec końców, za drugim lub trzecim razem (w przypadku pierwszej rozety) udało mi się odbić wzór w całości - na zdjęciu widzicie pierwszą próbę. Dolny rząd to ozdobniki - pierwszych czterech można użyć razem (są jakby podwójne, jeden nad drugim) lub osobno. Wymiary dużych wzorów to 1,5cm x 2cm (dla mnie jest to rozmiar idealny!) a małych 1,5cm x 0,7cm. Płytka jest dostępna TUTAJ.


PODSUMOWANIE

To czy wzory nam się podobają czy też nie jest kwestią indywidualną. Myślę jednak, że każdy znajdzie coś dla siebie :-) Jednak najważniejsza w przypadku płytek jest ich jakość. Moim zdaniem jest ona w pełni zadowalająca. Miałam problemy z kilkoma wzorami jednak wszystkie (poza morską falą) odbiły się w całości za drugim lub trzecim razem. 
Teraz najważniejsze pytanie:  ,,Czy warto kupić płytki BP z serii L?"  Moim zdaniem tak. Wzory są bardzo udane, można z ich użyciem wyczarować cuda - bo przecież ogranicza nas tylko wyobraźnia ;-)

Dodatkowo używając kodu DPG10 w sklepie Born Pretty Store dostajemy 10% rabat na wszystkie nieprzecenione produkty (przesyłka nierejestrowana jest bezpłatna).


Macie płytki z tej serii? Co o nich sądzicie? A może dopiero planujecie zakup? Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania :-) No i mam nadzieję, że recenzja okaże się przydatna ;-)


20 comments:

  1. Nie potrafiłabym się chyba zdecydować na jedną :D

    ReplyDelete
  2. Ooo a właśnie odebrałam z poczty płytkę nr 007 i myślę czy lepiej kupić 003 czy 008 :D Kupiłam ją na Ebayu za niecałe 10 zł ;) Przyszła w pięknym opakowaniu, bardzo podobnym do tych MoYou! Niestety podkładka jest kiepskiej jakości - klej niezbyt trzyma ;) lekko pociągnęłam i krawędź się odkleiła...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przy tych też bym nie miała problemów z odklejeniem plastikowej podkładki :-P Ale same to one nie odpadną :-)

      Delete
  3. muszę w końcu się zaopatrzyć w którąś, wszystkie kuszą, i problem jest żeby się zdecydować na jedną :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z wyborem zawsze jest problem - szczególnie jeśli chodzi o płytki ;-P

      Delete
  4. ja mam L002 a korci mnie na zakup L001 i L003, właśnie ze względu na wielkość wzorów :)
    o tych co pokazałaś nawet nie marzę bo wzory dla mnie za małe (ale to dobrze dla mojego portfela ;-D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze 008 ma duże wzory :-)
      Zaczynałam od płytek Konada i BM więc nauczyłam się dostemplowywać wzory... Ale zdecydowanie wolę te większe :-)

      Delete
  5. Mam 4 sztuki. Docelowo chce je wszystkie :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-D U mnie raczej się skończy na tych pięciu, no może jeszcze nad tą 003 się zastanowię :-)

      Delete
  6. Właśnie przyszły mi do recenzji L003 i L004 - i są cudne! Trójka ma te dłuższe wzory, więc na dłuże paznokcie też będzie ok. Po twojej recenzji chcę wszystkie! A nie, zaraz, dwie już mam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to czekam na Twoje recenzje :-) Właśnie dlatego zastanawiam się nad 003.

      Delete
  7. Wzorki sa sliczne i na pewno kiedys sie w te plytki zaopatrze!

    ReplyDelete
  8. jestem szczęśliwą posiadaczką całego setu :)) dopadłam go w pierwszym dniu jak był dostępny za niecałe 20$ i jestem bardzo zadowolona. Póki co nie miałam problemu z żadnym wzorem, więc szczerze polecam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też nad nim zastanawiałam w tych pierwszych dniach... ale odpuściłam. Ile można? :-P

      Delete
  9. Choruję na 008. Ale za każdym razem jak składam zamówienie, to ona jest niedostępna ;<

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to chyba pozostaje Ci tylko złożenie zamówienia specjalnie na tę płytkę :-)

      Delete
  10. Takiej zbiorczej recenzji mi było trzeba.. Czuję, że wkrótce zapoluję.. ;)
    Te dwie które mam do tej pory BP-L002 i BP-L003 podobają mi się bardzo (o wiele bardziej niż ich okrągłe płytki) więc mam chrapkę na pozostałe..

    Ps. Wzory to co prawda rzecz gustu, ale dla mnie BP-L003 jest najładniejsza z nich wszystkich.. Kilka wzorów jest obłędnych wręcz.. uwielbiam ją :D Kup koniecznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że taka zbiorcza recenzja Ci się przydała. Przyznam się, że trochę celowo zrobiłam tak aby wszystko było na raz - sądzę, że tak jest wygodniej dla czytelników :-)

      Pewnie kiedyś się na nią zaczaję... na razie mi starczy ;-D

      Delete

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo cenne, a w szczególności te konstruktywne i krytyczne.
Spam będzie kasowany. Oferty ,,obserwowania za obserwowanie" również nie są mile widziane.
Zapraszam do komentowania.

Inanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 NAIL IT! by Inanna , Blogger