Kwieciście - czyli stemplowe naklejki po raz... któryś :-P

Pewnie część z Was kojarzy akcję MatMai ,,Malujemy razem". Niestety w przypadku tego zdobienia wyszła nam raczej wersja ,,nie malujemy razem" :-P Naklejki po zrobieniu przez Maję nie chciały współpracować (przezroczysty lakier przereagował z folią i ciężko było odkleić gotowe naklejki - Maju popraw mnie jeśli coś pokręciłam) i koniec końców porzuciłyśmy to ,,wspólne" zdobienie. Zresztą, wyobraźcie sobie -  pomalowałyście dziesięć naklejek i cała wasza praca poszła się dziobać... to naprawdę potrafi zniechęcić.  Na pocieszenie dodam, że kolejne wspólne malowanie przebiegło bez zakłóceń :-D


Powiem wprost - zdobienie to średnio mi się podoba. Nie wiem czy chodzi o kolor, wzór czy jeszcze coś innego ale ogólnie ,,tyłka nie urywa". Oczywiście jest dokładnie pomalowane, ma dodatkowe czerwone akcenty i można je zaliczyć do tych ,,wymuskanych" ale efekt końcowy do mnie nie przemawia.


Teraz pora na informacje bardziej techniczne ;-) Na bazę zdobienia wybrałyśmy lakier Life 37 (ponieważ właśnie jego kiedyś dostałam od Mai) a na stempel wzór z płytki Pet'la Plate ,,Golden Russian". 


Wybór  lakieru do odbicia stempla był już trochę trudniejszy ale jakoś to poszło :-) Koniec końców, padło na Colour Alike ,,517 Boso po łące". Swoje naklejki robiłam bezpośrednio na stemplach (tak, tak, na stemplach :-P) Poniżej zamieszczam zdjęcie jeszcze przed kolorowaniem wzorów.


Wzór wypełniłam lakierami Colour Alike  ,,495 Maltanka", ,,497 Jeżyce", ,,511 Lilianka", ,,499 Stary Browar" (czerwone akcenty) oraz lakierem Avon z serii Nailwear Pro+ ,,Midnight Green" (działki kielicha - prawie niewidoczny kolor na zdjęciach).


Tak jak pisałam na początku - nie do końca jestem przekonana do tego zdobienia. Ale co tam, już dawno go nie ma na paznokciach więc po co narzekać ;-) Na sam koniec wstawiam zdjęcie (prawie panoramiczne :-P) użytych w tym zdobieniu lakierów.


P.S.  Maja przesłała mi zdjęcie swoich naklejek - zamieszczam ich zdjęcie poniżej :-)


31 comments:

  1. wróciłaś do domu i jest post huehue :)
    a co do tego zdobienia to i mi tu coś do końca nie gra, wydaje mi się że to sprawa koloru stempla, w sensie tego CA Boso po łące

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie tak :-D
      No właśnie - nie gra. Może to faktycznie ten stempel? Nie mam pojęcia. Przyznam się, że próbowałam kilku wersji kolorystycznych na Lifie i nic mi tak w 100% nie pasowało...

      Delete
    2. Tez mi się wydaje, ze to kwestia tego CA. Gdyby lakier był lepiej odbity.. nie taki rozmazany, to wydaje mi się, ze byłoby lepiej. Bo te linie są takie niewyraźne teraz i przez to się takie naciapane wydaje.

      Delete
    3. Chyba macie rację - teraz przynajmniej wiadomo czego mniej więcej unikać. Ale z drugiej strony stemple odbite lakierami holograficznymi dobrze wyglądają - tylko jakoś tutaj to nie zadziałało :-/

      Delete
  2. Ogolnie bardzo fajne zdobienie!
    Wydaje mi sie, ze ten zielony "alajk" daje takie wrazenie rozmycia wzoru i moze temu tak Ci sie wydaje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miło mi :-)
      Możesz mieć rację - ja już chyba nie dojdę o co mi chodzi :-P

      Delete
  3. dużo się dzieje, ot co :D może z innym kolorem stempla by było mniej "naćkane" ^^ a przecież oczywista sprawa, że nie jest naćkane, tylko dopracowane :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taka impreza :-D O to to - i tego się trzymajmy ;-P

      Delete
  4. Naklejki po raz któryś, ale nie potrafią się znudzić :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To prawda - i na dodatek przyjemnie się je robi. A przynajmniej pierwszą połowę :-P

      Delete
  5. wzór jest fajny, kolorowanki też, ale baza chyba za ciemna ;-)
    ale i tak ładnie się prezentuje :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do bazy akurat nic nie mam ;-) No po prostu całość nie zgrała :-/
      Dzięki :-)

      Delete
  6. Mi zostały na pamiątkę swatchowe zdjęcia life'a i zdjęcia naklejek na folii :( przed podarciem. Może opublikować ku przestrodze :)
    Chyba chciałyśmy za dużo holo - kwiatki mają taki niezdecydowany kontur?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naklejki na folii mogłabyś opublikować - może mi je podeślesz to edytuję posta i wszystko będzie w jednym miejscu?
      No właśnie, właśnie - baza jest spoko, kolory są dobrze dobrane, chyba rzeczywiście ten kontur zawinił... u Ciebie też tak to ,,mizernie" wyglądało?

      Delete
    2. Wysyłam naklejki, ale telefonem, więc jakość taka średnia. A fotki life luzem obrobię i puszczę słocza.

      Delete
  7. Oj tam zawsze można się czegoś przyczepić a mi i tak się podoba ten efekt :) kojarzy mi się z starymi malowidłami w stylu ludowym :) tak folkowo :) A taka ilość stempli robi wrażenie ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, że można :-) Gorzej jak się nie do końca wie do czego a wciąż coś nie gra :-P Ale już to rozgryzłyśmy w komentarzach ;-)
      Muszę Ci się przyznać, że mi też się tak kojarzy :-)

      Delete
  8. Mi się podoba, nawet bardzo :-)

    ReplyDelete
  9. jeju co za efekt :P nie rozumiem dlaczego ci się nie podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No i właśnie ja też nie :-P Ale to pewnie przez ,,boso po łące" ;-) Ale cieszę się, że Tobie się podoba ;-D

      Delete
  10. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego zdobienia jest cudowneee :)

    ReplyDelete
  11. cos pięknego ;) jak Ty to robisz, że zawsze mani tak cudnie wyglada mimo roznych lakierow/kolorow/wykonczen na pierwszy rzut oka w ogole do siebie nie pasujacych

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :-) Tym bardziej, że sama średnio jestem z tego zdobienia zadowolona.
      A bo ja wiem... ,,magic" :-P

      Delete
  12. Może Tobie tyłka nie urywa za to mi bardzo! Dla mnie to zdobienie ma w sobie to coś czego nigdy nie wiedziałam, jest mega oryginalne i ładnie wykonane, realistycznie rzekła bym :) Co do wspólnego malowania faktycznie współczuję.. sama czasem robiłam czasochłonne manicure które nie wyszła przy samym końcu.. zazwyczaj wtedy miałam ochotę wyrzucić wszystko przez okno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-D Biedny Twój tyłek ;-)
      Jest mi niesamowicie miło to słyszeć, szczególnie że bardzo cenię sobie Twoje opinie :-)
      Dokładnie - naprawdę szlag może trafić. A jest jeszcze ,,lepiej" gdy próby ratowania pogarszają sytuację ;-/

      Delete

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo cenne, a w szczególności te konstruktywne i krytyczne.
Spam będzie kasowany. Oferty ,,obserwowania za obserwowanie" również nie są mile widziane.
Zapraszam do komentowania.

Inanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 NAIL IT! by Inanna , Blogger