Niczym Feniks z popiołów (+ prośba o pomoc)

Na lakiery firmy FENIX o numerach 14 i 15 zachorowałam już jakiś czas temu. Gdy tylko zobaczyłam je na wyprzedaży u Zu wiedziałam, że muszę je jako pierwsza zaklepać :-) No i... okazało się, że są praktycznie identyczne jak te, które już mam, a mianowicie dwa lakiery P2 z serii Summer Attack w kolorach ,,030 Tangerine Twist" i ,,040 Hot Berry". Całe szczęście Zu powiedziała mi o Redhead Nails, która również polowała na te dwa FENIXy :-) Jednak nie mogłam się oprzeć zdobieniu z ich użyciem. Spytałam się oczywiście Magdy czy nie będzie miała nic naprzeciw, bo przecież lakiery już należały do niej (mimo, że były jeszcze u mnie :-P) Swoją drogą to było tak dawno... jeszcze jakoś w lipcu? Dobra, nie ma co rozpamiętywać, pora na zdjęcia :-)


Jako bazy użyłam lakieru FENIX nr.15 a potem końcówki wycieniowałam nr.14. Cieniowanie wykonane tymi lakierami możecie również zobaczyć TUTAJ u Readhead Nails.


Ponieważ mi jak zwykle musi czegoś brakować, na powstały wcześniej gradient położyłam jedną warstwę obłędnego ,,Oto el złoto" firmy Colour Alike. Topper pięknie wtopił się w bazę, dodatkowo podbijając niesamowite iskrzenie FENIXów (choć obawiałam się, że będzie dokładnie na odwrót).


Następnie odbiłam różany stempel czarnym lakierem do stempli Konad z płytki BuNa A. W TYM poście znajduje się zdobienie wykonane już jakiś czas temu przy użyciu płytki BuNa B. Płytki Bunny Nails są po prostu bajeczne, kocham je i nic na to nie poradzę ;-)


Zwykle już o tym nie piszę, ale zawsze ostatnim etapem malowania paznokci jest położenie warstwy Seche Vite. Zdobienie jest wtedy wstanie przetrwać nienaruszone przez cały tydzień :-D


Na sam koniec jak zwykle zamieszam zdjęcie użytych w zdobieniu lakierów.

FENIX 15 i 14, Colour Alike ,,Oto el złoto", czarny Konad do stempli

Ale, ale to jeszcze nie koniec na dzisiaj :-P 



Chciałam Was prosić o wsparcie na rzecz Moniki Kąckiej.

Numer konta: 08 1090 1665 0000 0001 2266 6561
Monika Kącka
Bank Zachodni WBK
Tytuł przelewu: Darowizna na leczenie

Monika od urodzenia porusza się na wózku inwalidzkim, w wyniku urazu okołoporodowego (uszkodzenie odcinka lędźwiowego kręgosłupa). Dodatkowo aktywnie wspiera osoby w podobnym do niej położeniu. Poznałam Monikę zupełnie przypadkowo i muszę przyznać, że bardzo dawno nie spotkałam tak pogodnej i żądnej życia osoby (dlatego też zdecydowałam na nagłośnienie tej sprawy).
Najwspanialsze jest to że jest nadzieja iż Monika znowu stanie na nogach - możliwe jest zastosowanie eksperymentalnej terapii komórkami macierzystymi. Zabieg ma być przeprowadzony w Klinice Uniwersyteckiej w Monachium. Niestety, Monika potrzebuje dofinansowania -  8000 zł wkładu własnego, z czego już udało się uzbierać 6000zł.

W lutym b.r. ukazał się o niej reportaż wyemitowany w TVP:
Dodatkowo pojawił się o niej artykuł w SuperExpressie (jest w nim informacja o zbiórce pieniędzy do końca sierpnia, jednak wiem, że został on wydłużony przynajmniej o dwa tygodnie): 

Dodatkowo w Krakowie w ciągu najbliższych miesięcy ma zostać zorganizowana aukcja, z której dochody zostaną przeznaczone na operację lub już (mam nadzieję) rehabilitację. Na tę aukcję przekazuję zestaw biżuterii (wisior + kolczyki) wykonanej przeze mnie biżuterii autorską, unikalną metodą zamknięcia farby w szkle. Biżuteria jest posrebrzana.


Gdy tylko będę znała dokładną datę i godzinę aukcji (prawdopodobnie odbędzie się ona w pubie ,,Pod Jaszczurami") na pewno napiszę o tym na blogu :-) 

Z góry dziękuję za pomoc w imieniu Moniki (i moim),
Inanna

18 comments:

  1. Wow! Pięknie wyszły ;) Przelałam na rachunek bankowy pewną kwotę, mam nadzieję, że nie będę jedyna ;)

    ReplyDelete
  2. Przelew zaraz pójdzie, chętnie pomogę, bardzo dobra inicjatywa z Twojej strony <3 A zdobienie jak zwykle genialne, bardzo mi się podoba! Myślę od dawna nad tymi topperami z CA ale ciągle zamiast nich zamawiam coś innego... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :-) Musisz koniecznie się na nie skusić, a już na pewno na Oto el złoto. Robi cuda na paznokciach :-D

      Delete
  3. Nie jestem zaskoczona faktem, że kochasz te płytki bo mają zupełnie niespotykane wzory :) Całość zrobiłaś perfekcyjnie, piękne połączenie :) Pomaganie innym to dowód empatii - a to bardzo ważna cecha dla każdego z nas. Żałuję że nie będzie mnie na aukcji ale postaram się dołożyć moją małą cegiełkę na konto :) I trzymam kciuki za Monikę jej operację i rehabilitację, mając takich przyjaciół na pewno sobie z wszystkim poradzi :) Buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :-) Przyznam się, że miałam ochotę opublikować to zdobienie na projekt kwiaty w tygodniu róży ale przecież nie było ono specjalnie na tę okazję zrobione i tak jakoś głupio mi było...

      Delete
  4. Przede wszystkim moja droga ja Cię bardzo proszę nie pokazuj mi proszę takich pięknych płytek, bo znów się zakochałam.. Wzór róży, którego użyłaś jest obłędny, a ten w lewym górnym roku?? WOW!!
    Cały mani po prostu nie mógł nie wyjść.. Cudny layering, boski stempel.. Bomba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przepraszam... ale Ty też mnie co i raz czymś kusisz ;-P Widocznie tak ma być :-D
      Dziękuję :-*

      Delete
  5. woow, super to zrobiłaś! świetny pomysł z pokryciem Fenixów dodatkowo warstwą Colour Alike :) no i nie powiem, cieszę się, że okazało się, że masz podobne kolory ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękować :-)
      Wcale Ci się nie dziwię, bo oba te FENIXY są piękne :-D

      Delete
  6. Fajny pomysł z tym malowaniem paznokci blogerkom przez blogerki :D Taki trochę inny rodzaj posta gościnnego, ciekawe co by z tego wyszło!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nom, chociaż nie myślałam tutaj zbytnio o publikacji... ot tak dla zabawy :-) Chyba ,,nieblogowo" myślę :-P

      Delete
  7. Genialne wykonanie, bardzo mi się podoba. Te stępelki to świetne rozwiązanie, chciałabym takie mieć. O firmie FENIX nie słyszałam, ale te dwa odcienie wydaję się ładne. Również ten brokatowy jest śliczny, kojarzy mi się z jesienią. :)
    Pozdrawiam ciepło!

    http://inspiratium.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :-) Motywy różane na płytkach są bardzo popularne, prawie każda seria ma choć jeden :-)
      FENIXY są mało popularne, zresztą jak dla mnie te dwa odcienie są najładniejsze.
      Pozdrawiam :-)

      Delete
  8. Oglądam i oglądam te zdjęcia i wpadam w kompleksy! Masz tak pięknie paznokcie i takie cuda na nich robisz! A ja niestety do zdobień to mam 2 lewe ręce!

    ReplyDelete
  9. to chyba najzajebistsze paznokcie jakie widziałam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ;-)
      Myślę że z powodzeniem mogłabyś nosić podobne do swoich ,,sesyjnych" stylizacji :-D

      Delete

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo cenne, a w szczególności te konstruktywne i krytyczne.
Spam będzie kasowany. Oferty ,,obserwowania za obserwowanie" również nie są mile widziane.
Zapraszam do komentowania.

Inanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 NAIL IT! by Inanna , Blogger