Złota wizja z Knightsbridge (czyli podaruj sobie odrobinę luksusu)

Kilka tygodni temu odczułam stemplowy przesyt. Nie sądziłam, że kiedykolwiek się to stanie.. Co prawda po dwóch tygodniach mi przeszło (zdobienie dzisiaj publikowane oraz następne - paznokcie maluję raz w tygodniu) ale fakt, jest faktem :-) Dlatego też zdecydowałam się użyć lakieru, który odwali za mnie całą (no prawie :-P) robotę :-D


Tym lakierem jest lakier z Nails Inc. z serii ,,Galaxy" o nazwie ,,Knightsbridge" (ekskluzywna dzielnica Londynu, m. in. ze słynnym Harrods'em :-D). Jest to w pełni kryjąca baza w odcieniu zimnego złota z zatopionymi w niej złotymi, czerwonymi i niebieskimi heksami w różnych rozmiarach. Lakier ten jest niesamowicie trwały. Fakt, użyłam na sam koniec Seche Vite, jednak delikatnie starte końcówki pojawiły się dopiero piątego lub szóstego dnia! Mani tak się świetnie trzymało, że miałam je osiem lub dziewięć dni. Poza tym nie miałam zbytnio czasu na nowe zdobienie, a skoro tak świetnie się trzymało, to czemu nie? Tylko te odrosty... :-P


Następnie obszar przy skórkach wycieniowałam cieplejszym złotem z Avonu o nazwie ,,Golden Vision". Ten zabieg świetnie uspokoił lakier bazowy i pozwolił mi na dalsze szaleństwa.


Następie przy skórkach ułożyłam czerwone cekiny w kształcie łezek oraz ,,diamenty 3D" (tak się nazywały gdy je kupowałam) w kształt ,,księżyca". Kolorem miały nawiązywać do drobin w ,,Knightsbridge". Jednak kolorystycznie czegoś wciąż mi brakowało. Koniec końców, zdecydowałam się wypełnić obszar pomiędzy ozdobami lakierem z ColorClub z serii ,,Alter Ego - Keep It Under Cover" w odcieniu ,,911 Total Mystery". Jak juz wspomniałam na początku całość pokryłam Seche Vite. Na sam koniec zamieszczam zdjęcie lakierów w buteleczkach oraz zbliżenie na ,,Knightsbridge".

Avon Nailwear Pro+ ,,Golden Vision", Nails Inc. ,,Knightsbridge" i ColorClub ,,911 Total Mystery"


25 comments:

  1. Całość prezentuje się genialnie :D

    ReplyDelete
  2. u Ciebie zawsze takie oryginalne zdobienia, zawsze ten sam, niepowtarzalny klimat, bardzo mi się podoba <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. No faktycznie, w stylistyce mogę być trochę monotonna :-P
      Dziękuję :-)

      Delete
  3. wow ale przepych :) cudownie !

    ReplyDelete
  4. Ślicznie to wygląda ! :)

    Może zajrzysz ? KLIK :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładne, bogate, złote, pełen przepych :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faktycznie sporo się dzieje :-) Dziękuję!

      Delete
  6. lubię Twoje zdobienia ze względu na oryginalność (Ciebie nie da się podrobić!), ale również dlatego, że niebanalnie łączysz lakiery, faktury i wykończenia, ja bym się tego nie podjęła i dlatego chętnie tu zaglądam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podpisuję się pod tym co napisała KOT nogami i rękami :) Twoje prace są wyjątkowe :D

      Delete
    2. Bardzo Wam dziękuję :-* Jest mi niesamowicie miło, że tak sądzicie :-)
      Tak naprawdę, zawsze samo to wszystko się dobiera i łączy. Nie kombinuję jakoś specjalnie... samo wychodzi :-P Widocznie tak ,,mi w duszy gra" :-)

      Delete
  7. wow, co za lakier! fajnie go ozdobiłaś :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, daje czadu (i po oczach trochę też) :-D Dziękuję :-)

      Delete
  8. o rany, ale efekt, jakbyś przykleiła złotko z czekolady :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzeczywiście :-D Jakoś nie zwróciłam uwagi :-P

      Delete
  9. O kurczę! Niesamowite efekty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lubię lakiery, które odwalają za mnie całą robotę :-) A przynajmniej takie, którym niewiele trzeba pomóc by uzyskać ciekawy efekt :-D

      Delete
  10. Masz idealny kształt paznokci :) Choć próbuję, to do kwadratów nigdy się nie przekonam, bo skracają mi palce. O samym zdobieniu nie mogę powiedzieć więcej - nie powtarzając słów dziewczyn powyżej. Od jakiegoś czasu śledzę Twoje prace i nie da się ich pomylić z innymi. Masz wyrobiony niepowtarzalny styl, dzięki któremu od razu udaje mi się je rozpoznać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedyś gdy skracałam paznokcie (rano) postanowiłam nadać im kształt kwadratu. Ale czułam się jak kaleka, miałam upośledzony ,,chwyt", problem z podnoszeniem rzeczy. Pewnie jest to kwestia przyzwyczajenia, ale naprawdę źle mi się z nimi żyło. Po kilku godzinach opiłowałam paznokcie już ,,normalnie" :-)
      Dziękuję, jest mi bardzo miło :-* Szczerze mówiąc dopóki nie przeczytałam Waszych komentarzy nie za bardzo zdawałam sobie sprawę z jakiegoś tam ,,stylu". Faktycznie coś w tym jest, ale bez przesady :-P To pewnie przez kształt paznokci :-D

      Delete
  11. Na bogato.. Tylko zmywania nie zazdroszczę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-D Zawsze, pod każde zdobienie kładę bazę Peel Off z Essence. Tylko tego nie piszę za każdym razem, tak samo jak nie piszę, że na koniec maluję paznokcie Seche Vite :-) Nie wiem, jak to się dzieje ale baza nie wpływa na trwałość. I tak noszę zdobienie przez 7dni :-P

      Delete

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo cenne, a w szczególności te konstruktywne i krytyczne.
Spam będzie kasowany. Oferty ,,obserwowania za obserwowanie" również nie są mile widziane.
Zapraszam do komentowania.

Inanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 NAIL IT! by Inanna , Blogger