Niebiesko-fioletowy holo gradient

Jakiś czas temu udało mi się upolować na eBay'u serię lakierów Speciallita Hits ,,No Olimpo Collection" (14sztuk). Normalnie nie wierzyłam własnemu szczęściu, tym bardziej, że za jedną buteleczkę wyszło około 15zł... Dzisiaj chciałam pokazać zdobienie z wykorzystaniem dwóch pięknych lakierów z tej serii: ,,Dionisio" oraz ,,Apolo".




Zdobienie jest bardzo proste ale za to efektowne (w zasadzie tylko dzięki lakierom :-P). Jako bazy, użyłam ciemno fioletowego lakieru ,,Dionisio" (dwie warstwy).  Porównując jego odcień do ,,Jeżyc" z Color Alike, ,,Dionisio" jest zdecydowanie ciemniejszy i wpada w niebieskie tony. Co do efektu holo nawet nie ma co porównywać :-P Cała seria ,,No Olimpo" ma mocne liniowe holograficzne wykończenie (chociaż Gosha ,,Holographic" nic nie przebije).


Następnie obszar przy skórkach wycieniowałam niebieskim ,,Apolo" (jest jaśniejszy od ,,Maltanki" z Colour Alike ale błękitem bym go nie nazwała :-P).


Na sam koniec odbiłam stempel z płytki MoYou London ,,Suki Collection 05 XL" lakierem Gosh ,,Holographic". Całość utrwaliłam Seche Vite (w zasadzie jak zwykle, tylko nigdy o tym nie piszę :-P).


Na sam koniec zamieszczam zdjęcie z lakierami, których użyłam do tego zdobienia.

Speciallita Hits ,,No Olimpo Collection": Dioniso i Apolo, Gosh ,,Holographic"


27 comments:

  1. Pierwszy raz widzę te lakiery, bardzo mnie zaciekawily!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie też ujęły gdy tylko je zobaczyłam. Tylko nie mogłam sobie na nie pozwolić (jedyne miesce jakie znałam to sklep Llarowe).

      Delete
  2. Jakbym miała taki mani to nic bym nie mogła zrobić, cały dzień gapiłabym się na paznokcie :) Ślicznie to wygląda, naprawdę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi :-) Muszę się przyznać, że siedząc przy biurku przy świetle lampki halogenowej dość często na nie zerkałam :-D
      Dziękuję :-)

      Delete
  3. Wyglądają kosmicznie - tak kojarzą mi się z filmami o tematyce kosmicznej, typu jakieś Gwiezdne Wojny czy coś w tym stylu ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faktycznie takie trochę galaxy wyszło :-) Ale żeby Gwiezdne Wojny? Nie obrażajmy klasyki :-P
      Raczej jakieś tandetne sci-fi z ufolami :-D

      Delete
  4. Żałuję że wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga! Świetne paznokcie i piękne mani! <3 +dodaję do obserwowanych by nie przeoczyć żadnej notki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał :-) Jak to mówią, lepiej późno niż wcale :-P
      Dziękuję za miłe słowa :-)

      Delete
  5. Przyznają, że nie spotkałam się z tymi lakierami ale u Ciebie wyglądają obłędnie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie należą do popularnych... pewnie dlatego, że są trudno dostępne.
      Dziękuję :-)

      Delete
  6. O rany, ale majstersztyk. ;) Całość pięknie się prezentuje.

    ReplyDelete
  7. wow, ale cudeńka!
    śliczne lakiery a mani z nimi obłędne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak, cudeńka :-) Gdyby nie one, zdobienie byłoby ,,ot takie tam" :-) Odwaliły za mnie całą robotę :-P

      Delete
  8. omom cudne <3 uwielbiam holosie, ale od pewnego czasu drażni mnie fakt, że tylko my lakieromaniaczki przyglądamy się paznokciom z bliska i dla innych nie są one już tak piękne buu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. No może być to faktycznie drażniące. Ja np. lubię sam etap malowania i kombinowania ,,co by zrobić?". Odprężam się przy tym i są to moje święte godziny raz na tydzień :-)
      Natomiast na pewno miło jest czasem usłyszeć ,,jaki ładny lakier". W każdym razie i tak wiem, że jest ładny, inaczej bym go nie użyła :-P A wiele ludzi i tak gustu nie ma, jak się spojrzy na ulicę, więc nie warto się nimi przejmować :-)

      Delete
  9. Świetne mani, Tyle błysku <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :-) Oj tak, błysku to tu nie brakuje :-P

      Delete
  10. nie przepadam za holo ale u Ciebie zawsze mi się podoba *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serio? Uważaj, czasem lepiej się nie przyznawać :-P Ja mam tak samo z piaskami, wszyscy się zachwycają a ja nie cierpię tego wykończenia. Chociaż piaski brokatowe z topem wyglądają super :-)
      Dziękuję :-)

      Delete
  11. nie słyszałam o tych lakierach, a są super!

    ReplyDelete
  12. Świetnie wyszło z tym holo stemplem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze, to nie przypuszczałam, że Gosh tak świetnie się sprawdza w roli stempla :-)

      Delete

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo cenne, a w szczególności te konstruktywne i krytyczne.
Spam będzie kasowany. Oferty ,,obserwowania za obserwowanie" również nie są mile widziane.
Zapraszam do komentowania.

Inanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 NAIL IT! by Inanna , Blogger