Brązowy medal

W końcu przyszła pora na zdobienie sprzed dwóch tygodni. Muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolona :-) (w przeciwieństwie do poprzedniego ,,karpia" :-P)


Na początku położyłam jedną warstwę Avon ,,Licorine" jako bazę, a następnie dwie warstwy lakieru z Claire's ,,Bronze Medal".


,,Bronze Medal" jest czarną żelkową bazą z zatopionymi w niej drobinkami w kolorze miedzi/brązu. Drobinki te to drobny brokat oraz małe kwadraty.


Jestem totalnie zauroczona tym lakierem :-) Oczywiście na wzorniku okazało się, że lakier ma pełne krycie po trzech warstwach, więc tak naprawdę czarna baza była nie potrzebna, chyba, że pod jedną warstwę ,,brązowego medalu". Ja dałam dwie aby uzyskać bardziej mieniący i przestrzenny efekt.


Na sam koniec odbiłam stempel lakierem Catrice z limitowanej serii Cucuba o nazwie ,,C04 Havana Drum". Bardzo podoba mi się efekt przezroczystości stempla. Wzór jest widoczny a jednocześnie prześwituje przez niego brokatowe podłoże. Całość utrwaliłam Seche Vite.
Pomimo ,,brokatowości" tego zdobienia, końcowy efekt wydaje mi się bardzo elegancki i stonowany.

Avon ,,Licorine", Claire's ,,Bronze Medal", Catrice ,,C04 Havana Drum"


24 comments:

  1. ocho ale pięknie zmalowałaś to mani :D

    ReplyDelete
  2. bardzo ciekawie się prezentuje to ten claire's ^^ ty lepiej mi powiedz kiedy się spodkamy ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. No chyba najszybciej w GR, jak już :-P
      Sesja, praca, zamówienia i inne cuda się dzieją, więc z czasem jest dość krucho.

      Delete
  3. Podoba mi się tez wzorek i to ze wyszedł tak delikatnie. Brokat fajnie przed niego przebija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mi się w nim podoba ta delikatność :-)

      Delete
  4. ślicznie, na bogato, elegancko ale bez przesady :)
    jestem bardzo na tak :)

    ReplyDelete
  5. Napisałam długi, ładny komentarz ale przy publikowaniu jakiś błąd był i mnie wywaliło... D: Więc piszę jeszcze raz. ;)
    Uwielbiam Twoje zdobienia! Każde jest wyjątkowe i wygląda na mocno przemyślane. ;) Bardzo mi się podoba przejrzystość tego wzoru, od razu to zauważyłam. Nadaje takiej lekkości. :D
    A co do Confetti to miałam niebieski ostatnio i jestem nim zachwycona! Wygląda naprawdę super.
    I jeszcze się pochwalę tak na koniec - czekam na paczkę ze stemplem Konada i trzema płytkami! ^^ Będzie stemplowy szał. ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też tak ostatnio miałam :-) Napisałam dość długi komentarz a potem okazało się, że chcę go opublikować jako ,,mechtronikapw" :-P No i niestety szlag moje wynurzenia trafił bo zapomniałam skopiować tego co napisałam...
      Dziękuję :-*
      Super, zamieszczaj na blogu jak najwięcej stempli. Z checią sobie popatrzę. Ja tez trochę tego pozamawiałam i czekam na przesyłki (a kiedy dojdą? sama się obawiam czy w ogóle...)

      Delete
  6. Przecudne ;)
    P.S. Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;)
    Fajnie tutaj u Ciebie więc zaobserwuję ;*
    Buziaki ;)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Po prostu super, muszę ściągnąc pomysł :D. Połaczenie kolorów strasznie mi się podoba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :-D Ściągaj, ściągaj :-) Tylko potem się pochwal :-P

      Delete
  9. Te wyjątkowo mi się podobają!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) Połączenie kolorów takie typowo moje :-D

      Delete

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo cenne, a w szczególności te konstruktywne i krytyczne.
Spam będzie kasowany. Oferty ,,obserwowania za obserwowanie" również nie są mile widziane.
Zapraszam do komentowania.

Inanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 NAIL IT! by Inanna , Blogger