Projekt Tęcza: Tęcza :-)

Za szybko zleciał ten projekt, za szybko. Ale cóż zrobić... Pora na ostatnie, najbardziej barwne zdobienie, czyli TĘCZĘ.




Aby uzyskać intensywne kolory jako bazy pod cieniowanie użyłam białego lakieru z Inglota nr 38. Niestety zapomniałam go umieścić na zbiorczym zdjęciu użytych lakierów.


Następnie przystąpiłam do cieniowania :-) Użyłam kolejno lakierów: KleanColor ,,198 Bite Me", KleanColor ,,160 Metallic Mango", ColorClub ,,963 Daisy Does It", ColorClub ,,962 Fly With Me", ColorClub ,,961 Metamorphosis", ColorClub ,,960 Sky High" oraz KleanColor ,,167 Metallic Purple" (wszystkie ColorClub'y pochodzą z serii ,,Take Wing"). Cieniowanie wykonałam głównie za pomocą gąbki, czasem nakładając lakier bezpośrednio przy pomocy pędzelka. Zależało to głównie od pigmentacji danego lakieru i od tego jakie krycie chciałam osiągnąć (żółty, ColorClub ,,963 Daisy Does It" był dość kłopotliwy).


Ogólnie podczas tego zdobienia doszłam do wniosku, że mam za krótkie paznokcie na siedmiokolorowe cieniowanie :-P Według mnie barwy powinny znacznie płynniej w siebie przechodzić, a do tego jest potrzebna znaaacznie dłuższa płytka paznokcia :-)
A propos płytki, następnym razem przy robieniu paznokci czeka ją dość znaczne skrócenie. Paznokcie robią się powoli niewygodne, więc trzeba je ciachnąć :-P A że szybko rosną to nie ma co się oszczędzać (przynajmniej będę miała święty spokój na dłuższy czas).


Wracając... Następnie odbiłam czarny stempel lakierem do stempli Konad. Po raz pierwszy użyłam tego wzoru i zastanawiam się, dlaczego dopiero teraz... bo bardzo mi się podoba :-)

Czarny lakier do stempli Konad, KleanColor ,,198 Bite Me", KleanColor ,,160 Metallic Mango", ColorClub ,,963 Daisy Does It", ColorClub ,,962 Fly With Me", ColorClub ,,961 Metamorphosis", ColorClub ,,960 Sky High", KleanColor ,,167 Metallic Purple"

Na koniec chciałam podziękować Red Rouge za zorganizowanie tego wspaniałego projektu i świetną zabawę :-) Dziękuję :-*



16 comments:

  1. cudowne cieniowanie, wyszło idealnie. Ja myślałam o podobnym, ale mam za krótkie paznokcie i cała tęcza nie za bardzo się mieści.:)
    Całość wygląda wspaniale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :-) Mam wrażenie, że ja też mam za krótkie. Ostatnie kolory wciskałam już tak aby były i nie ma prawie w ogóle przejścia tonalnego.

      Delete
  2. boskie, co ja bym dała za taka dlugość..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wygodę? :-P Ja już skracam. Miałam to zrobić dwa tygodnie temu ale pomyślałam, że do ,,tęczy" mogą mi się jeszcze przydać takie pazury :-) Czasem tylko w wakacje zapuszczam trochę dłuższe paznokcie. Taka długość jak teraz to max w ciągu roku :-)

      Delete
  3. Znowu cudnie ostemplowane :)

    A mam nietypowe pytanie :p Jaka masz długość paznokci i jakich stempli używasz? Tez jeśli możesz napisać jakie one są duże.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękować :-)
      Długość w tym zdobieniu: kciuk - 2,3cm, pozostałe paznokcie - 2cm. Przeważnie jednak są krótsze (najkrótsze noszę takie jak w Kolorze Czerwonym). Btw, nie dawno zorientowałam się jak w zakładce ,,Projekt Tęcza" fajnie widać tempo wzrostu moich paznokci.
      Używam bardzo różnych stempli: Konad, BundleMonster, duże płytki - mniej więcej rozmiarów A5, jakieś ,,no name'y" z Allegro oznaczone literami A i H. Te ostatnie dostępne są na Ebay'u, do kupienia pojedynczo (tam jest pełen wybór z całej serii).
      Do tego zdobienia potrzebowałam dużego stempla, chciałam aby był geometryczny (te bardziej abstrakcyjne po prostu dostemplowywuję - ,,dobijam" ). Klasyczne Konady muszę poprawiać bo przeważnie są za krótkie, ale ich szerokość jest ok, mam wąską płytkę. Wzór z Tęczy też jest Konadowy (M90) ale z nowszej serii - płytki od M89 do M97 (chyba się skapnęli, że dla niektórych osób są za małe te ,,całopaznokciowe" wzory).
      Z pozostałymi płytkami często też sobie radzę stemplując ,,na ukos", taki mój mały myk :-D (o ile wzór nie ma określonej geometrii). Mogę sobie na to pozwolić z racji na mój ,,szpic".
      Wymiarów wzorów nie mogę na razie podać, ponieważ obecnie nie mam przy sobie płytek.
      Kiedyś natrafiłam na blog: http://www.spellbindingnails.com/ Zakładka z kolekcją płytek jest nieziemska... nawet by człowiek nie pomyślał, że aż tyle tego jest, np. niesamowite płytki MoYou London (choruję na nie, ale są obrzydliwie drogie jak na jedną płytkę o takich wymiarach...)
      Uff... Ale wywód :-) Mam nadzieję, że chociaż przydatny :-P

      Delete
    2. Alez wyczerpująca odpowiedz :) Dziękować!
      Ja mam znowu szerokie paznokcie i nawet mi na szerokość niektóre płytki nie pasują. Ale tez nie jestem posiadaniu tych największych płytek (jeszcze). Na długość w sumie tez czasami muszę dokooptowywać. Paznokcie mam max 1,7 cm. W dłuższych mi nie wygodnie. Czaje się na te duże własne z oznaczeniami literek.
      Te płytki MoYou sa nieziemskie. Juz je kiedyś widziałam na jakimś blogu. Od razu poleciałam sprawdzić ich stronę :p

      Delete
    3. http://allegro.pl/modena-blaszki-do-stempelkow-pieczatek-i3602856547.html
      Tu są blaszki z szerokimi i długimi wzorami. Szczególnie te z pojedynczym wzorem na środku.
      http://allegro.pl/plyty-do-stemplowania-a-m-o-p-metoda-konad-i3598604809.html
      A tu duże A5. Wzory też są szerokie. Tylko z tego co pamiętam ja płaciłam ok 35zł za jedną, ale u innego sprzedawcy (z tych tutaj mam A,M,O,P)

      Delete
  4. Kochana jesteś dla mnie największym "odkryciem" w tym projekcie, wcześniej nie wiedziałam o istnieniu tego bloga i warto było zorganizować ten projekt choćby po to by znaleźć się tu :) Paznokcie piękne jak każde w projekcie, żałuję tylko, że tak niewiele osób na Ciebie glosowało choć pod koniec to się zmieniło :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aż się zaczerwieniłam... I na dodatek głupio mi się zrobiło :-) Dziękuję :-*
      Głosowanie nie ma dla mnie znaczenia, są gusta i guściki. Ważne aby choć jednej osobie miło się patrzyło na zdjęcia na blogu :-)

      Delete
  5. Podobają mi się. Jaka dłuuugość!!!

    ReplyDelete
  6. Ale super cieniowanie i ten wzorek :) A pazurki masz dłuugaśne, mnie by przeszkadzały ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie mi już zaczynają przeszkadzać, więc przy następnym zdobieniu mam zamiar je skrócić ;-)

      Delete
  7. Co prawda tak długich paznokci to ja sobie nie wyobrażam, ale zdobienie wygląda cudnie ;)

    ReplyDelete

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo cenne, a w szczególności te konstruktywne i krytyczne.
Spam będzie kasowany. Oferty ,,obserwowania za obserwowanie" również nie są mile widziane.
Zapraszam do komentowania.

Inanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 NAIL IT! by Inanna , Blogger