Projekt Tęcza: Kolor Pomarańczowy

Nadszedł czas na kolejny kolor: pomarańczowy :-) W tym zdobieniu miałam spory problem z dobraniem stempla do tła, tak aby go nie przyciemnił, nie zgasił koloru lub, co gorsza, odwrócił uwagę od pomarańczu. 



Jako bazy użyłam lakieru P2 z serii Summer Attack ,,030 Tangerine Twist". Następnie wycieniowałam paznokcie u nasady również lakierem z P2 z serii Summer Attack ,,040 Hot Berry", a końcówki lakierem z Catrice ,,920  Oh My Goldness!".


Pod ,,Tangerine Twist" z P2 musiałam koniecznie położyć dodatkową bazę, ponieważ ,,Peel Off" od Essence nie jest w stanie zabezpieczyć paznokci przed odbarwieniem. Niestety ,,niemiecka mandarynka" jest jak na razie najsilniej barwiącym lakierem w mojej kolekcji :-(

  

Do zrobienia cieniowanego stempla użyłam czarnego lakieru do stempli od Konada oraz lakieru od Avon z serii Speed Dry+30 ,,Gray Flash". Starałam się odbić stempel w taki sposób, aby czysty czarny był w 1/5 długości paznokcia, a następnie przechodził w różne odcienie szarości. 


Na zdjęciu powyżej starałam się uchwycić glass fleck'i w lakierach od P2. W ,,Oh My Goldness!" też można się ich dopatrzeć (chociaż mam wrażenie, że to mandarynka prześwitująca spod spodu :-) ) 
Standardowo na koniec zdjęcie z lakierami, wykorzystanymi w zdobieniu.



3 comments:

  1. Ah piękne <3 po ciuchu Ci powiem, że póki co Twoja czerwień bardzooo przypadła mi do gustu z pomarańczą jest nie inaczej, mam nadzieję, ze nazbierasz troszkę głosów bo oba mani cudne ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :-* Zapraszam też na inne posty (jest ich raptem 6 :-P) :-)
      Tak naprawdę biorę udział w ,,Tęczy" bo pomysł na projekt jest fantastyczny, więc głosy nie mają znaczenia. Tym bardziej, że będę ,,zmuszona" do zabawy kolorami, które rzadko noszę, czyli niebieski i zieleń (to będzie największe wyzwanie). Jeśli już się u mnie pojawiają to w ciemnych odcieniach :-P

      Delete
  2. Fantastyczne! :D bardzo mi się podobają, a ten szary pięknie się komponuje z ognistymi kolorami :D Przepiękne zdobienie <3

    ReplyDelete

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo cenne, a w szczególności te konstruktywne i krytyczne.
Spam będzie kasowany. Oferty ,,obserwowania za obserwowanie" również nie są mile widziane.
Zapraszam do komentowania.

Inanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 NAIL IT! by Inanna , Blogger