Gradientowa mozaika

Przyszła pora na jedno z moich dawniejszych zdobień. Zostało ono wykonane w grudniu zeszłego roku. Jest to jedna z moich pierwszych ,,stylizacji" z wykorzystaniem cieniowanego stempla (i chyba jedna z bardziej udanych).




Jako bazy użyłam lakieru Avon ,,Violetta Sparkle" (seria Nailwear Pro). Następnie wycieniowałam go kolejno dwoma lakierami, również z Avonu: ,,Brown Pearl" (seria Speed Dry+) oraz ,,Lucky Penny" (seria Nailwear Pro+).


Do wykonania stempla, użyłam dwóch Konadowych lakierów: ,,Violet Pearl" i bodajże ,,Pastel Orange". Być może jest to po prostu ,,Orange", jednak jak już wspominałam mam problemy z dookreśleniem kolorów i ich nazw z oficjalną stroną Konad. Natomiast sam wzór stempla, kojarzy mi się z mozaiką ułożoną z nieregularnych kamieni :-)



No comments:

Post a Comment

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo cenne, a w szczególności te konstruktywne i krytyczne.
Spam będzie kasowany. Oferty ,,obserwowania za obserwowanie" również nie są mile widziane.
Zapraszam do komentowania.

Inanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 NAIL IT! by Inanna , Blogger